حذف موهای زائد با روش IPL
نوشته شده توسط : سارا

IPL مخفف Intense Pulsed Light به معنی "نور پالسی پرشدت" است. دستگاه های خانگی IPL برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می‌شوند. این دستگاه پالس‌های نسبتا ملایم نور را به ریشه مو اعمال می کنند. این باعث می شود که مو به مرحله استراحت خود برود. این به تدریج باعث می‌شود موهایی که دارید ریخته و موهای کمتری در آن قسمت رشد کند.

لیزر موهای زائد آی پی ال

نحوه کارکرد لیزر IPL و استفاده خانگی آن

لیزر IPL به لطف حضور رنگدانه‌های موجود در مو به نام ملانین کار می کند. ملانین به مو کمک می کند تا نور لیزر را به راحتی جذب کند و باعث تحریک مو در مرحله استراحت شود. این باعث می شود تا موهای شما به مرور زمان کاهش یافته و پوستی صاف و بدون مو داشته باشید.

برای از بین بردن موها با روش IPL ابتدا ناحیه موردنظر را با اصلاح، اپیلاسیون یا واکس تمیز کنید.

اگر اپیلاسیون یا موم را انتخاب کردید، مطمئن شوید که این کار را یک روز قبل از انجام درمان انجام می دهید.

شدت مناسب نور را بسته به رنگ پوست خود انتخاب کنید.

دستگاه را روشن کنید و منتظر بمانید تا چراغ "آماده برای چشمک زدن" روشن شود.

دکمه "فلش" را فشار دهید.

این روش برای ساق پا حدود ۱۰ دقیقه زمان می‌برد.

برای دیدن نتایج مثبت هر دو هفته یک بار این عمل را تکرار کنید. پس از آن فقط باید هر ۴ تا ۸  هفته یکبار این عمل را انجام دهید.

استفاده از روش IPL برای حذف موهای زائد تا چه اندازه موثر خواهد بود؟

معمولا خیلی سریع نتایج را مشاهده خواهید کرد و پس از چهار جلسه اول حدودا تا ۸ هفته پوستی صاف خواهید داشت. جالب است بدانید حتی پس از سه جلسه، حدود ۹۲٪ موهای زائد شما از بین خواهند رفت. موهایی که دوباره رشد می کنند معمولا نازک تر و نرم تر هستند.

لیزر موهای زائد آی پی ال

آیا استفاده از لیزر IPL می‌تواند خطرآفرین باشد؟آیا دردناک است؟

خیر، صدمه ای نمی زند. متخصصان روش IPL برای حذف موهای زائد را بر روی بیش از 2000 زن انجام دادند تا مطمئن شوند این روش صدمه‌ای به مشتریان نمی‌رساند. تنها چیزی که ممکن است شما در حین انجام IPL احساس کنید، اندکی گرم شدن در آن ناحیه است. این یکی از دلایلی است که هم اکنون بیش از ۱.۵ میلیون زن در سراسر جهان از IPL استفاده می کنند.

نکته اصلی این است که شدت نور را بدرستی تنظیم کنید. معمولا شدت نور بسته به رنگ مو و پوست شما می‌تواند متغیر باشد. بنابراین قبل از استفاده حتما با متخصص پوست خود مشورت کنید. کلینیک پارسیس با داشتن بهترین متخصصان پوست و زیبایی در خدمت شما عزیزان است.

برای جلوگیری از هرگونه تورم، بهتر است دستورالعمل های استفاده را با دقت دنبال کنید. از تاباندن مکرر نور به یک ناحیه خودداری کنید. همانطور که می توانید تصور کنید، بهتر است از IPL (یا هر روش درمانی دیگر برای از بین بردن موهای زائد) برای پوست‌های ترک‌خورده، تحریک پذیر، دارای خال کوبی، عفونت یا سوختگی استفاده نکنید یا قبل از استفاده راهنمایی‌های لازم را از متخصص خود بگیرید.

کلینیک پارسیس با مجهزترین تجهیزات لیزر موهای زائد، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

 





:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , لیزر موی زائد , لیزر موهای زاید , لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: